Kesäkuun suosikit🌞 ( Eveliina)

Nyt on taas kuukausi lopuillaan ja aattelin jakaa teille mun kuukauden suosikkeja. Eli mulla on tän kuun aikana kertyny muutamia suosikkeja mitä oon halunnu teille suositella ostettaviksi.

Ensinmäinen suositeltava ja mun suosikeista oleva tuote on nyx: in soft matte lip cream huulituote sävyssä ABU DHABI. Se on mun suosikki listalla siksi koska mun mielestä kesällä voi olla jotain hentoa huulissa tai myös vähän räikeetäkin. Tän sävyn ostin siksi koska suosin maanläheisiä sävyjä ja rakastan tän koostumusta. Suosittelen kaikille! Pysyy huulissa pitkään. Maksoi 8.90€



Toinen suosikeissani oleva asia on farkkutakki. Oon pitkän aikaa ettiny sopivan hintaista ja sopivan väristä ja sitten löysin sen oikean just mulle:) Tykkään tuosta takista kun sitä voi pitää tavallaan säästä riippumatta. Maksoi 35€ oli silleen halpa farkkutakiksi kun jotkut voi maksaa lähemmäksi 100€. Oon käyttäny tuota takkia melkein joka päivä:D

 Älkää välittäkö noista mun housuista... ne on mun yöhousut:D en jaksanu alkaa vaihtaa niitä:)

Kolmantena minun suosikeista löytyy kasvoille ihana tuote joka maksoi vain 3€. Tämä tuote on siis Visibly clear Pink grapefruit cream wash. Eli ihanan virkistävä kasvojen pesuaine antaa huoliteltun lopputuloksen :) suosittelen. Tää aine syväpuhdistaa ihoa ja poistaa ihohuokosiin kertynyttä rasvaa ja likaa. Ennaltaehkäisee näppyjen ja mustapäiden muodostumista. Voidemainen koostumus puhdistaa ihoa kuivaamatta.


 Tosiaan toisena hemmottelu tuotteena mulla on tämmöinen adidas vartalon pesuaine joka kuorii samalla kun pesee vartalon ja antaa puhtaan tuntuisen lopputuloksen. Sitäpaitsi tuoksu on taivaallinen maksoi n.4€




Mun lemppari suosikki on ehdottomasti uutuus tuote kaupoissa. Eli tesco merkkinen gluteeni tuote. Cheese flavour nachos ja oon jääny näihin täysin koukkuun. En itse oo gluteeni tai vekaani mutta tämä tuote on tarkoitettu heille ketkä ovat gleteeneja tai vekaaneja:) nää sopii hyvin myös jonkun tibin tai jonkun kastikkeen kanssa naposteltaviksi. Maksoi 2€ -》 näitä löytyy vain prismasta!



Viimisenä tuotteena mulla on tämmönen casall vesipullo ja on paras juomapullo mihin oon törmännyt :D tykkään seurata että kuinka paljon juon päivässä niin oon ottanu tämän päivittäiseen käyttöön. Maksoi n.5€


Tässä oli tän kuun  suosikit:)
Käykää seuraamassa meijän instaa ja kommentoikaa myös:)
Pitäkää ihana kesäloma ja nauttikaa! :)

-Eveliina

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Girls baking: suklaamuffinit

Kuulumisia 6.7.2017